Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Tengo 49 años y desde 5 años he empezado a alquilar una habitación de mi piso a turistas a través de la plataforma de Airbnb.
Nunca había compartido piso en mi vida: en el trabajo me redujeron las horas y los gastos fijos aumentaban.
Y ahora estoy muy agradecido por haberlo hecho.
Primero, evidentemente, por la tranquilidad económica que me permite llegar a fin de mes.
Segundo, por haber podido compartir mi vivencia con personas como yo, que al no poderse permitir un hotel, han podido igualmente viajar.
En ningún momento iba a pensar que, a mi edad ya formada, podía descubrir el poder del encuentro con personas tan especiales y enriquecedoras: con ellas he compartido mi hogar, mi tiempo, mis historias, mis ilusiones, mis comidas... . He compartido el amor que tengo para nuestra ciudad, donde no he nacido y que siento como mi casa desde el primer día.
Acoger huéspedes me ha permitido ser mejor persona, ciudadano orgulloso de una ciudad histórica y moderna a la vez, orgulloso de hacer parte de la nueva comunidad de economía colaborativa; me ha permitido ayudar las tiendas de mi barrio (y no solamente); me ha permitido crear mas comunidad con mis vecinos y con otros anfitriones, que a veces me ayudan con las entradas; me ha permitido recuperar una serenidad que debería ser un derecho por cada uno de nosotros.
Ahora estoy algo preocupado.
Si la propuesta de ley de turismo considerará el Home Sharing como una actividad económica profesional, tal y como podría ser un hostal, un hotel o un piso turístico, yo y la mayoría de nosotros no podremos seguir adelante.
Además de perder el valor humano y colaborativo de una experiencia de este tipo, perderíamos la posibilidad de llegar a fin de mes, con el agravio social que podría comportar.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Tengo 49 años y desde 5 años he empezado a alquilar una habitación de mi piso a turistas a través de la plataforma de Airbnb. \r\nNunca había compartido piso en mi vida: en el trabajo me redujeron las horas y los gastos fijos aumentaban.\r\nY ahora estoy muy agradecido por haberlo hecho.\r\nPrimero, evidentemente, por la tranquilidad económica que me permite llegar a fin de mes.\r\nSegundo, por haber podido compartir mi vivencia con personas como yo, que al no poderse permitir un hotel, han podido igualmente viajar.\r\nEn ningún momento iba a pensar que, a mi edad ya formada, podía descubrir el poder del encuentro con personas tan especiales y enriquecedoras: con ellas he compartido mi hogar, mi tiempo, mis historias, mis ilusiones, mis comidas... . He compartido el amor que tengo para nuestra ciudad, donde no he nacido y que siento como mi casa desde el primer día.\r\nAcoger huéspedes me ha permitido ser mejor persona, ciudadano orgulloso de una ciudad histórica y moderna a la vez, orgulloso de hacer parte de la nueva comunidad de economía colaborativa; me ha permitido ayudar las tiendas de mi barrio (y no solamente); me ha permitido crear mas comunidad con mis vecinos y con otros anfitriones, que a veces me ayudan con las entradas; me ha permitido recuperar una serenidad que debería ser un derecho por cada uno de nosotros.\r\nAhora estoy algo preocupado.\r\nSi la propuesta de ley de turismo considerará el Home Sharing como una actividad económica profesional, tal y como podría ser un hostal, un hotel o un piso turístico, yo y la mayoría de nosotros no podremos seguir adelante.\r\nAdemás de perder el valor humano y colaborativo de una experiencia de este tipo, perderíamos la posibilidad de llegar a fin de mes, con el agravio social que podría comportar."},"title":{"ca":"El nou rol del ciutadà agent productor"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...