Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Modificació del Decret admissió a centres

Consulta prèvia a la modificació del Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s'estableix el procediment d'admissió de l'alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics

Fase 1 de 2
Participació 31/10/2018 - 14/11/2018
Fases del procés

Eliminació total dels punts: sistema japonès (decideixen les notes, no els calers de viure a una zona millor)

12/11/2018 22:44  
Els punts de la discòrdia són els de proximitat al centre, al final, qui té diners per viure a un bon barri, té més possibilitats de tenir una escola amb un ambient propici a l'estudi, qui no té diners per viure a un bon barri, ha de dur les criatures on pugui. A Japó almenys les criatures tenen l'oportunitat d'estar en un centre de prestigi per nota (si és bon estudiant pot prosperar), amb el sistema actual un bon estudiant queda enfonsat en la misèria depenent del centre
3 Suports
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2018-11-75340

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/Admissioacentres/f/2328/proposals/75340/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/Admissioacentres/f/2328/proposals/75340/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes